
Stoiska degustacyjne są bardzo chętnie wykorzystywane przez producentów produktów spożywczych, chociaż niekiedy są one również wykorzystywane przez producentów chemii, oczywiście do innego rodzaju degustacji niż w przypadku produktów spożywczych. Stoiska degustacyjne to nie tylko okazja do zaprezentowania danego produktu, ale także przede wszystkim do oswojenia klientów z daną firmą ofertą oraz z jej logotypem. Niekoniecznie może się okazać, że klient będzie pragnął nabyć akurat produkt, który jest przedstawiony w trakcie degustacji. Być może w przyszłości będzie chciał kupić inny produkt danej firmy kojarząc jej logo. Stoiska degustacyjne oferowane są przez wytwarzającą różnego rodzaju elementy marketingu POS, a także inne materiały promocyjne, firmę Neodisplay.
Przeczytać warto:
Aktualności pomorze - serwis informacyjny
Jesteś ciekaw nowości w regionie? A może poszukujesz wydarzenia na weekend, w którym z chęcią wziąłbyś udział? Aktualności pomorze - nasza strona internetowa właśnie dla ciebie! Nowe Pomorze to serwis stworzony z myślą o osobach takich jak ty - ciekawych i żądnych informacji! Nie zwlekaj ani chwili dł...

Bazy danych konsumentów i firm w niskich cenach
Agencja infobrokerska Target-Media proponuje wszystkim zainteresowanym klientom sprzedaż bazy danych osobowych oraz danych krajowych przedsiębiorców, zawsze aktualnych i niezwykle przydatnych podczas prowadzonych kampanii mobilnych i internetowych. Z korzyściami płynącymi z zastosowania w swoich kampaniach reklam...

Wybierz najlepszą multimedialną obsługę eventów
Czasami w naszym życiu zdarza się, że bierzemy udział w różnego rodzaju wydarzeniach. Dla poszczególnych uczestników bardzo ważna jest multimedialna obsługa eventów. Dzieje się tak między innymi ze względu na to, że technika, którą używamy w domu, ma coraz lepsze parametry jakościowe. Bardzo dobrą f...

Bardzo widoczna bluza reklamowa
Specjaliści od marketingu i reklamy poszukują coraz ciekawszych i skuteczniejszych rozwiązań, które pozwalają na uzyskanie przez daną instytucję, najczęściej jakieś przedsiębiorstwo, większej rozpoznawalności. Zależy im na tym, by przekaz ich firmy, jej marka i pozostające do dyspozycji logotypy dotarł...

Na czym polega marketing partyzancki?
Dość niestandardową forma marketingu, na którą decyduje się coraz to więcej przedsiębiorstw i to niezależnie od tego, w jakiej branży prowadzi swoją ogólną działalność, jest marketing partyzancki, który niekiedy porównywany jest także do tzw. marketingu wirusowego. Cała metoda tudzież forma marketi...
