
Mnogość wyrobów kosmetycznych na rynku może przytłaczać. Producenci oferują nawet kilkaset różnych wyrobów. Aby je jak najlepiej sprzedać należy albo odpowiednio zareklamować, albo zadbać, żeby produkt był wyróżniony w tłumie innych, podobnych gabarytowo, kosmetyków. Konfekcjonowanie kosmetyków jest więc niezwykle istotne, a producenci poszukują niebanalnych rozwiązań. Przykładowo, klasyczny kształt butelki na perfumy może być uznany za utarty - część producentów wykorzystuje więc różne, fantazyjne kształty (np. czaszki). Konfekcjonowanie kosmetyków może też dotyczyć samego opakowania, dzięki czemu produkt będzie uwydatniony na sklepowych półkach.
Przeczytać warto:
Jak znakować odzież haftem
Zastanawiasz się nad tym, jak może wyglądać nowoczesne znakowanie odzieży haftem komputerowym? Kraków to miejsce, w którym na pewno odnajdziesz w pełni profesjonalne i wartościowe rozwiązania, które dadzą ci wszystko, czego tylko możesz oczekiwać. Nasze przedsiębiorstwo jest w stanie zaoferować bardzo s...

Ciekawe rozwiązania opakowań do kosmetyków
Mnogość wyrobów kosmetycznych na rynku może przytłaczać. Producenci oferują nawet kilkaset różnych wyrobów. Aby je jak najlepiej sprzedać należy albo odpowiednio zareklamować, albo zadbać, żeby produkt był wyróżniony w tłumie innych, podobnych gabarytowo, kosmetyków. Konfekcjonowanie kosmetyków jes...

Wysoka jakość laminatów
Dzięki zastosowaniu metody jaką jest druk fleksograficzny, nasza firma jest w stanie przygotować wysokiej jakości laminaty oraz opakowania foliowe o różnych parametrach. Posiadamy odpowiedni sprzęt i technologię, która gwarantuje trwałość i atrakcyjny wygląd naszych opakowań. Druk fleksograficzny oferowan...

Drukowane opakowania foliowe do kosmetyków
Jesteśmy przedsiębiorstwem specjalizującym się w produkcji saszetek opakowaniowych znajdujących zastosowanie w produkcji kosmetyków, suplementów diety czy produktów przemysłu chemicznego. Zapewniamy kompleksowe wsparcie przedsiębiorstw w dziedzinie projektowania, produkcji i identyfikacji opakowań. Przy ozna...

Na czym polega marketing partyzancki?
Dość niestandardową forma marketingu, na którą decyduje się coraz to więcej przedsiębiorstw i to niezależnie od tego, w jakiej branży prowadzi swoją ogólną działalność, jest marketing partyzancki, który niekiedy porównywany jest także do tzw. marketingu wirusowego. Cała metoda tudzież forma marketi...
